Αnother Mess Another Blog

by 19:42 15 Φώναξαν
Μάλλον σήμερα δεν είμαι στις καλές μου.
Νιώθω για ακόμη μια φορά την αποτυχία να κυλάει στις φλέβες μου.
Νιώθω τόσο απογοητευμένη απο τον ευατό μου και απο την ζωή μου.
Θέε μου πόσο μισώ την άνοιξη.
Πόσο μισώ την Erisabetsu και ό,τι είναι.
Πόσο μισώ την μετριότητα της ύπαρξης της και την ανικανότητα της.
Πόσο θέλω να την αποτινάξω απο πάνω μου και να γίνω αυτό που ήμουν κάποτε.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

15 Φώναξαν:

Dannossiel είπε...

ntax...eisai mia THEA...ti mporei na les ki esu pano stis krisares sou...to savvato dizzy gia xidia...se latreuo

Angel Vs Life είπε...

tha perasei i anoixi, tha sou perasei ki esena :o)

Erisadesu είπε...

angel Vs Life το καλοκαίρι πέφτω σε χειρότερη κατάθλιψη.

Dannossiel τον παίρνεις.

Vasilis είπε...

giati to kanis afto ston eafto sou?...
p.s
tora ida to comment pou ekanes gia ton filo mou to jimmako, alithia les na iste gitones pou menis? aftos meni neapoli....

Zaphod είπε...

Ψυχραιμία!

Erisadesu είπε...

Βασικά Vasillis Besikiotis για το ίδιο άτομο μιλάμε, ναι ρε συ τον ξέρω ψονίζω απο το μαγαζί του χαχαχα πρέπει να αρχίσω να τον πειράζω.
λολ τρομακτικό το ιντερνετ δεν είναι και τόσο μεγάλο τελικά συνέχεια σε γνωστούς πέφτω.

zaphod.. μέγα αυτοκράτορα δεν είμαστε όλοι σαν εσένα.

Vasilis είπε...

ne aftos ine ... ma poso mikros ine o kosmos....re si erisabetsu-chan kantou kamia plaka na gelasoume ligo.... :)
mou aresi afto to Vasilis Besikiotis... etsi olokliro to onoma...akougete san na leme James Bond... lol
filia

Dannossiel είπε...

spooooooooooooooky...erisabetsu ton pairno kai dn ston dino ton kolo sou na xtipas

Aeon είπε...

Cheer up!
C'mon... :(

Erisadesu είπε...

ray thanks αν και πρέπει να σε κράξω λίγο.

Vasilis Besikiotis πήγα σήμερα απο εκεί για να τον πειράξω λίγο. Αλλά δεν ήταν χαχα αλλά δεν θα την γλυτώσει κάθε μέρα απο τη δουλειά του περνάω.

orestis είπε...

Συμφωνώ μαζί σου.

Vasilis είπε...

ωραιά τότε erisabetsu περιμένω νέα μετά την επόμενη επίθεση σου στον Jimako....
lol

Erisadesu είπε...

@ ορέστη ευχαριστώ που με ανεβάζεις
@ Βασίλη.. ελπίζω σύντομα αλλά και τι να του πω? λολ

Wrong Guy είπε...

Μην ακούω αηδίες. Κοίτα τι τσόκαρα κυκλοφορούν εκεί έξω, αλλά παρατήρησε καλά και μετά τα ξαναλέμε!

Άντε.. (μπατσάκι στον κολαράκο)

If...ιγένεια είπε...

χαχαχα.. θα συμφωνήσω με τον the wrong guy..