...................... Δεν Πάμε Καλά............................

by 18:29 1 Φώναξαν
Κυριακή 19 Αυγούστου : Σοκ: Η φίλη μου έχει γίνει γυναίκα, η φίλη μου είναι και αυτή άνθρωπος και δεν είναι πάντα με το χαμόγελο στα χείλη. Σε δύο μήνες θα παντρευτεί και θα αλλάξει η ζωή της. Το έχει καταλάβει. Πρώτη φορά την είδα τόσο σοβαρή.

Τετάρτη 22 Αυγούστου : Πρώτο Σοκ: συνειδητοποιώ ότι η κολλητή μου έχει αλλάξει πάρα πολύ
και ότι ο επικείμενος γάμος της ταιριάζει πολύ. Η άλλη μου φίλη αρχίζει και αγχώνετε για τον δικό της γάμο.

Πέμπτη 23 Αυγούστου: Δεύτερο Σοκ: Η ξαδέρφη που αγάπησα όσο καμία άλλη, μετά από οκτώ χρόνια κάνει αυτή το πρώτο βήμα και με παίρνει τηλέφωνο. Δεν κατάλαβα ότι πέρασε τόσο καιρός χωρίς να τη δω.

Παρασκευή 24 Αυγούστου: Τρίτο Σοκ : Μετά από έξι μήνες απουσίες εμφανίζεται στην τηλεφωνική γραμμή η άλλη κολλητή. Το παρανοϊκό μου σενάριο "ότι είναι έγκυος και έχει πάει σε άλλη χώρα για να γεννήσει" βγαίνει κατά το ήμισυ αλήθεια. Είναι έγκυος και θα παντρευτεί τον Νοέμβριο. Κάποιον που εγώ δεν ξέρω και αυτή τον ξέρει υποθέτω λιγότερο από χρόνο.

και εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν νιώθω γεροντοκόρη και κακομοίρα... αλλά τρώω μια τεράστια φρίκη του στυλ.....

Ποιος είναι αυτός που θα πάρει την φίλη μου; Τουλάχιστον τους άλλους τους ξέρω εδώ και χρόνια από την καλή και την ανάποδη... αυτός ποιος είναι; Η φίλη μου θα είναι ευτυχισμένη;
Δηλαδή τρελό άγχος... από την άλλη θα μου πεις ότι οκ είναι μεγάλο κορίτσι (άσχετα αν είναι η πιο μικρή απο την παρέα) θεέ μου είναι πολύ τρομακτικό. Δεν θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να συμβεί.

Λιάκι μου αύριο ελπίζω στον γάμος σου όλα να είναι τέλεια, και να είναι 100% Ποντιακός Κιτς γάμος!!!!!!


μη νομίζετε ότι δεν θα φάω φρίκη με αυτά που βλέπω... σύντομα θα με χτυπήσει το σύνδρομο εγώ που είμαι που πάω και πότε θα γίνω μάνα.... πολύ σύντομα... και θα το τιμήσω με ένα επικό πόστ

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

1 Φώναξαν:

Neverlandean είπε...

Έλα ρε συ Λίζα, να μη σε χτυπήσει! Εσύ είσαι ελεύθερη κι ωραία.

Καταλαβαίνω όμως αυτό το γαμοαίσθημα που σου δημιουργείται, ότι όλοι προχωράνε, κάνουν κάτι στη ζωή τους κι εσύ μένεις μαλάκας. Το νιώθω κάθε μέρα στη σχολή κι ας μην έχει να κάνει με γάμους και μητρότητες.