Αντίο μπουκλάκια

by 20:48 16 Φώναξαν
Σκέφθηκα ότι όλα μου πάνε κάπως στραβά και επειδή έχω και πολύ άνχος, είπα να κάνω μια αλλαγή. Η μόνη γρήγορη αλλαγή πάνω μου, που θα μπορούσα να κάνω είναι τα μαλλιά μου. Πλησιάζει και το Σαββάτο που θα γίνω κουμπάρα έτσι το πείρα απόφαση. Γι αυτές τις στιγμές μπορείς να εμπιστευτείς το κεφάλι σου μόνο σε ένα άτομο που σε αγαπάει και που αγαπάς.

Έτσι φώναξα την κολλητή μου να με κουρέψει. Εκείνη πάντα καταλαβαίνει τι θέλω και το κάνει στο μαλλί μου χωρίς να της το πω.
Ωστόσο αυτή τη φορά η αύρα μου πρέπει να την μπέρδεψε λίγο. Έτσι για πρώτη φορά στη ζωή μας με κούρεψε σκατά. Έκανε το κούρεμα που πάντα ήθελα να έχω, με μια πινελιά δικού της αυτοσχεδιασμού. Κατέληξα με κοντά μαλλιά και να νιώθω σαν το λιοντάρι που μόλις του έκοψαν τη χαίτη του.

Νιώθω ότι έφυγε από πάνω και το τελευταίο ίχνος θηλυκότητας που είχα. Το κούρεμα ωστόσο μου πάει φανταστικά αλλά δεν είναι αρκετά πρόστυχο, με κάνει να φαίνομαι γλυκιά και παιδάκι. Δεν ξέρω γιατί δεν μου άρεσε, ίσως αύριο να μου αρέσει. Ίσως δεν μου άρεσε επειδή πλέον θα χαθούν οι μπούκλες μου που τόσο καιρό αγωνίστηκα για να έχω. ( η αλήθεια είναι οτι τελευταία το μαλί μου ήταν πολύ σκατα)
οι φίλες μου θα με σκοτώσουν μόλις δουν ποσο πολύ κουρεύτηκα.
νομίζω ότι πρέπει να βάλω μπρος τα September Resolutions μου.

Ωστόσο δεν θα νιώσω καλύτερα γιατί πάλι τα ίδια θα γράψω... Τεσπα... ελπίζω όλα να πάνε καλά αύριο και να περάσω καλά στον γαμό. Ωστόσο δεν θα είμαι τόσο όμορφη και σέξυ κουμπάρα όπως αυτή του Σάκη και της Λίας αλλά δεν πειράζει όλο και κάποιος τυφλός θα βρεθει στην Καστοριά να του αρέσω. (μάλλον αυτός θα είναι ο πατέρας μου που θα εθελοτυφλεί για ακόμη μια φορά).

υπάρχει περίπτωση να έρθει στον γάμο η Dannossiel, μακάρι να το κάνει επειδή θα είμαι εντελώς μόνη από παρέα. Σε σημείο που θα λένε ολοι οτι η ξενέρωτη κουμπαρα δεν έχει φίλους.

πω πω θα τρομοκρατήσω πολύ άγνωστο κόσμο με το παράξενο μου χιούμορ.

Πρέπει να γινει κάτι να σταματήσω να νιώθω σαν κοκοβιός και να αρχίσω να νιώθω γυναίκα. Συγνώμη μπορεί κάποιος να μου κάτσει;;;;;;;;; Για ένα σαβ/κο μόνο, έχω και προίκα κάνω και καλές πίτες.

Πριν αρχίσουν οι μάζες να μου πετάν τον εαυτό τους πρόθυμα να τονίσω ότι ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ.
(ναι λες και υπήρχε περίπτωση να μου κάτσει κανείς )
Δεν την παλεύω έτσι;

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

16 Φώναξαν:

Wrong Guy είπε...

Εγώ πιστεύω πως θα είσαι η πιο σέξι πρόστυχη καυλιάρα κουμπάρα που θα έχει γίνει ποτέ!

tkouleris είπε...

Εεεε....να σου κάτσω εγώ...θα είμαι καλός...αλήθεια. Τι προίκα έχεις? Γιδοπρόβατα έχεις?

Neverlandean είπε...

Να το βγάλεις βρώμα αυτό με τις πίτες, θα πιάσει. ;)

Neverlandean είπε...

Ελπίζω να καταλαβαινόμαστε...

you know, π ί Τ ε ς...

Erisadesu είπε...

Wrong Guy: thank you for having hope in me.

thodoris, γουρουνι στο σαακί δεν παίρνω, πρότα θα μου στείλεις τα προσόντα σου και τις επιδόσεις σου.

Neverladean: παίζει να είσαι και ό μονος που το κατάλαβε.

tkouleris είπε...

Καλά τότε. Θα βγω απο το σακί...ωπ...βγήκα. Εχω πολλά προσώντα...1) φτιάχνω καταπλητκικό καφέ..2ο προσώντο αν πεινάσεις ποτέ τα βυζά μου έχουν μπολικό γάλα...(το δεξί μαλιστα βγάζει σοκολατούχο). όσο για τις επιδόσεις τα 100μέτρα σε 9,43sec. Ελπίζω να είμαι ο τυχερός γιατί βαρίεμαι να τρέχω τώρα στην Πάνια να βρω γυναίκα....

Erisadesu είπε...

Kouleris.. Θα χρειαστείς περισσότερα, προσόν είναι το να ξέρεις να κάνεςι μασαζ στα πόδια πάντως.

βασικά όλοι οι υποψήφιοι γαμπροί θα περάσουν απο την ειδική επιτροπή επιλογής γαμπρόυ.

Αυτοί θα είναι οι Neverlandean Wrong Guy και φυσικά η Dannossiel.

tkouleris είπε...

Doh!...ατύχισα πάλι...δεν ξέρω να κάνω μασάζ στα πόδια(yes i'm that stupid). Αnyway, εγώ θα γλείψω τους κριτές...
ΣΛΟΥΡΠ(neverlandean, Wrong Guy,Dannossiel);

Erisadesu είπε...

¨η μπορεις να γλύψεις τα πόδια μου απλά.

λοιπον...

Wrong Guy είπε...

Gia tis piTes kai ego to katalava entaxi?
apla de diatimpanizo tin exipnada mou dexia kai aristera - provlepo diamaxes anamesa stin kritiki epitropi

Gia tin ipopsifiotita toy kouleri tha exetaso to blog toy kai tha apofantho.
eyxaristo

Mogwai είπε...

μπα

tkouleris είπε...

Γιατί μπα ρε...θα χρήματησω την κριτική επιτροπή για να με ευνοήση....

FuSmOKer είπε...

χαχα και νόμιζα πως εγώ δεν την παλεύω καθόλου :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κι όμως βλέπω ότι έχεις ανάγκη από ένα καλό και άγριο γ... Άσε την προίκα, παντρεμένους δέχεσαι;

Erisadesu είπε...

δείμο του πολίτη: είσαι αγενής.

funsmoker: Κανείς δεν την παλεύει.

Kouleris: δεν νομίζω η κριτική επιτροπή να χρηματίζεται.

Wrong Guy : ήμουν σίγουρη.

Neverlandean είπε...

Δε σχολίασα. Δεν είμαι πολύ ειρηνιστής; :PPPP