Νύχτωσε πάλι

by 19:31 1 Φώναξαν
... μαζί με τη νύχτα με τύλιξε πάλι και εκείνο το γνώριμο πέπλο του. Για ακόμη μια φορά με σφίγγει και δεν μ' αφήνει να χαλαρώσω. Προσπαθώ να το αποβάλλω δεν είναι και τόσο εύκολο.

Θεέ μου δώσε μου δύναμη να το ξεπεράσω. Χρειάζομαι κουράγιο και υπομονή, λίγες ημέρες έμειναν. Μόλις περάσει ο καιρός όλα θα μπούνε σε ένα πρόγραμμα και εγώ ίσως να σταματήσω να νιώθω έτσι. Χρειάζομαι ένα θαύμα.

Θα έρθει επειδή το θέλω, επειδή το πιστεύω και επειδή το χρειάζομαι. Πρέπει να γίνω πιο δυνατή, πρέπει να τα καταφέρω. Πρέπει να ηρεμήσω.

Έκανα την αρχή, ακόμη και αν έφαγα τα μούτρα μου στην πρώτη προσπάθεια να αλλάξω τη ζωή μου δεν σημαίνει ότι θα γίνει και στην επόμενη. Όλα θα πάνε καλά και εγώ θα ηρεμήσω σύντομα. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος πέρα από την άνοδο. Θα τα καταφέρω...

Ακόμη και αν όλα δεν έρθουν όπως τα θέλω, θα φύγω από τη δουλειά. Θα φύγω και θα ηρεμήσω και θα συγκεντρωθώ στο πως να τελειώσω τη σχολή και μετά από εκεί και πέρα βλέπουμε.

Η Dannossiel με είδε το σαβ/κο και νομίζω ότι αυτή τη φορά κατάλαβε ότι πραγματικά δεν είμαι ευτυχισμένη. Ότι πραγματικά΄υποφέρω αυτή την περίοδο.

.... το αίσθημα δεν μπορεί να φύγει ακόμη, ελπίζω τουλάχιστον να τα καταφέρω να κοιμηθώ λιγάκι απόψε.

όλα θα πάνε καλά Λιζάκι. Πίστεψε το.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

1 Φώναξαν:

Wise_One είπε...

Ολα θα πάνε καλά. Keep walking.