Kula Shaker

by 19:01 5 Φώναξαν
Φέτος είδαμε την επανασύνδεση αρκετών συγκροτημάτων. (δηλαδή κάποιοι άλλοι της είδαν εμείς απο σπόντα το μάθαμε. Μεταξύ άλλων έχουμε την επανασύνδεση των αγαπημένων μου Smashing Pumpkins και των λατρεμένων στην εφηβεία μου (3η λυκείου κυρίως) Kula Shaker.

Οι Kula Shaker θα πρέπεί να ήταν το πρώτο Indie Rock συγκρότημα που άκουσα ποτέ (για να μη πω και το μοναδικό). Αυτό που με εντυπωσίασε σε αυτούς ήταν ότι χρησιμοποιούσαν ινδικό στίχο στα τραγούδια τους. Ξεκίνησαν την καριέρα τους το 1995 εποχές που μεσουρανούσε η Britpop και το inide rock. Εκείνη τη χρονιά κέρδισαν τον διαγωνισμό In The City μαζί με τους Placebo. Η Columbia Records όμως επέλεξε τους Kula Shaker επειδή θύμιζαν περισσότερο τους μοσχοπουλημένους Oasis. Έτσι έγινε, και εκδόθηκε το πρώτο τους Single Τaτtva και αυτό ήταν... η Λίζα κόλλησε με αυτό το συγκρότημα.



Φυσικά δεν κόλλησε αρκετά για να αγοράσει το cd τους και έτσι το επόμενο τραγούδι που άκουσε από το debut album τους K ήταν το τραγούδι Govinda. Να σημειωθεί ότι το Κ ξεπέρασε σε πωλήσεις το Debut album των Oasis, το οποίο ήταν και το πρώτο με τόσες πωλήσεις εκείνης της εποχής (και ας μη ξεχνάμε τότε δεν υπήρχε ευρεία χρήστη του internet).



Τώρα που τα ακούω καταλαβαίνω γιατί με κοροιδεύαν οι φίλοι μου που τα άκουγα. Αλλά τότε δεν με ένοιαζε και πολύ, μου άρεσε η "ψυχεδελική" μουσική τους αν μπορώ να το πω έτσι, και η φιγούρα του frontman μου φαινόταν αιθέρια. Ο Chrispian Mills είναι γόνος καλλιτεχνικής οικογένειας της Μ. Βρετανίας (εγώ προσωπικά δεν την ξέρω) και η αύρα του μου έφερνε πάντα κάτι τόσο οικείο και γλυκό. Μου θύμισε παιδικό ήρωα σε αγγλικές ταινίες.
Εκείνα τα χρόνια ήταν δύσκολα για μένα και η κοσμοθεωρία του γκρουπ μου φαινόταν ιδανική. Τότε ακόμη ήθελα να πάω και στην Ινδία.

Η μεγαλύτερη επιτυχία τους ήρθε το 1997 (όπου ξαφνικά όλοι κατάλαβαν για πιο συγκρότημα μιλούσε η Eri και είχε γέμισε τοίχους και τετράδια με το όνομά τους. Η επιτυχία τους ακούει στο όνομα Hush και είμαι σίγουρη ότι όλοι έχετε ακούσει αυτή την διασκευή.


Θεέ μου τον λατρεύω αυτό τον τύπο....
Ένα ακόμη single με καλές πωλήσεις ήταν και το Hey Dude αλλά φυσικά ποτέ δεν έγινε διάσημο στην Ελλάδα. (φυσικά αν είχα αγοράσει τότε το cd τους θα το ήξερα και δεν θα το άκουγα πρώτη φορά σήμερα)



και το Grateful when you are dead


(εντάξει δεν μου αρέσει)


Το επόμενος τους Album ήρθε το 1999 και εμένα μου φάνηκε πολύ πιο σοβαρό απο το προηγούμενο τους και πραγματικά ενώ χάρηκα που βγείκε καινούριο album, η στενομυαλιά των 18 ετών μου δεν με άφησε να το απολαύσω. Απο το Album Peasants, Pigs & Astronauts το οποίο αν θυμάμαι καλά πείρε και καλές κρητικές το πρώτο τραγούδι που άκουσα ήταν το "Mystical Machine Gun".



και αυτό ήταν... από εκεί και πέρα ανακάλυψα άλλα είδη μουσικής και απαρνήθηκα τις britpop καταβολές μου (και πραγματικά ντρέπομαι γι αυτό). Απο εκεί και πέρα δεν άκουσα τίποτα γι αυτούς πάλι. Μόνο μια φορά που είδα ένα ταξιδιωτικό ντοκυμαντέρ για την Ινδία όπου το παρουσίαζε ο Mills. O Mills ασχολήθηκε και με άλλα projects για τα οποία δεν έχω και τίποτα να πω αφού μόλις σήμερα τα έμαθα.

Έτσι φέτος εκεί που ακούω τους "Άθλιους Γιούς" μαθαίνω ότι οι Kula Shaker είναι και πάλι μαζί. Σήμερα αποφάσισα να τους ξανά ανακαλύψω.
Από ότι άκουσα απο το παρακάτω widget δεν είναι καθόλου κακοί.




Ας πάρω μια καλύτερη γεύση λοιπόν:

Second Site


μου αρέσει !!!!


και αυτό...

Kula Shaker Welcome to my world again!!!!!!!

http://kulashaker.co.uk
http://www.myspace.com/kshaker
και φυσικά http://en.wikipedia.org/wiki/Kula_Shaker






Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

5 Φώναξαν:

Zealot Ape είπε...

Για του λόγου το αληθές το Peasants, Pigs & Astronauts πήρε πολύ κακές κριτικές γιατί η δε γέμιζε ούτε την στενομυαλιά των 18 ετών!
goooovinda τζάια τζάια!!!

Wrong Guy είπε...

πολύ ωραίο και χρηστικό ποστ.
και εγω είχα μπριτ μουσικές καταβολές αλλά τις έχασα στο δρόμο.

Cookie Basher είπε...

Ψιλοάκυρο κόμεντ, αλλά θυμάμαι είχα δει ένα ντοκυμαντέρ γι'αυτήν την κυρία http://en.wikipedia.org/wiki/Hayley_Mills

που είναι η μαμά του Chrispian :P
και γνωστη ηθοποιά

Erisadesu είπε...

Zealot~: Μάλλον τότε θα πρέπει να το διορθώσω αυτό που έγραψα.

The Wrong guy: φυσική κατάληξη δεν νομίζεις; τώρα για το πόσο χρηστικό είναι το ποστ δεν ξέρω.

Cookie Basher: όταν είδα φωτογραφίες της μητέρας του δεν κατάλαβα ότι ήταν αυτή η μαμά του.
Πω παίζει να έχω δει όλες τις ταινίες της disney με αυτήν. Μου άνοιξες λίγο τα μάτια.

Zealot Ape είπε...

γιατί να το κάνεις αυτό;
δεν έχουν πάντα δίκιο οι κριτικοί ξέρεις...