I love the Messy posts!!

by 21:27 5 Φώναξαν
Χμ...αυτές τις μέρες θέλω να γράψω για τόσα πολλά πράγματα που δεν ξέρω τι να γράψω πρώτο. Baby steps λοιπόν και ίσως καταφέρω να γράψω για τα πάντα.

Είναι η εποχή που όλοι κοιτάμε και βλέπουμε πίσω μας και γράφουμε ανασκοπήσεις για τα πράγματα που κάναμε, είδαμε, ακούσαμε ή διαβάσαμε. Δεν τα πάω καλά με αυτά αλλά φέτος θα ήθελα και εγώ να γράψω μερικά, ωστόσο οι λίστες μου αλλάζουν συνέχεια. Οι τελευταίες μέρες του χρόνου είναι πολύ δραστήριες και μαθαίνω συνέχεια νέα πράγματα.

Φέτος λοιπόν άκουσα και αγάπησα τα εξής συγκροτήματα:

Εκεί που λοιπόν αναρωτιόμουν ποιο από αυτά τα συγκροτήματα μου άρεσε πιο πολύ εμφανίζεται Out of nowhere πριν λίγες ημέρες το συγκρότημα The last shadow puppets και απλά με συγκλονίζει (ότι και να σημαίνει αυτό).
Μου τραντάζει το είναι και με κάνει να αισθάνομαι ζωντανή και πάλι. Μου φέρνουν εποχές που στο κεφάλι μου ακουγόταν μόνο οι Suede, οι Pulp και οι Blur και νιώθω πάλι αυτό τον καημό ότι δεν γεννήθηκα στην σωστή εποχή.
(Πάντως όταν πρωτοάκουσα τον τραγουδιστή τον Arctic Monkeys ήμουν σίγουρη ότι αυτός έχει να δώσει πολλά στο μέλλον)





Είδα και ερωτεύτηκα παράφορα τους παρακάτω ηθοποιούς:









Eita στο Nodame Cantabile, Sappuri,
Last Frineds & Dororo























Ikuta Toma στο Hana Zakari..., Akihabara @ deep, Honey To Clover & Hana Yori Dango






















Ogurin Shun στο Hana Zakari, Gokusen1, Ηana Yori Dango, Stand Up & Detective Conan




















Matsumoto Jun στο Gokusen1 Hana yori Dango, Kimi Wa Pet & Bambino. Super Idol της Ιαπωνίας και μέλος του boy band Arashi






















Hayami Mokomichi στο Gokusen2 & Zettai Kareshi








Narimiya Hiroki στο Nana1 & 2, Honey to clover, Gokusen1, Stand Up & Bloody Monday


Κολάστηκα η γυναίκα βραδιάτικα... πάλι Mess το έκανα το post δεν μπόρεσα...
Την επόμενη φορά θα σας βάλω τις ηθοποιούς που λάτρεψα για να χαρούν λίγο και τα αγοράκια.

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

5 Φώναξαν:

Ανώνυμος είπε...

Δωράκι για την Νέα χρονιά :
The last Shadow Puppets http://oxabo.blogspot.com/2008/11/last-shadow-puppets-my-mistakes-were.html

Unknown είπε...

apo mousikh mia xaroula!!
gissop rules baby!!

Erisadesu είπε...

lol ναι και εμένα μου αρέσουν πολύ χαχαχαχα

myrto είπε...

To teleftaio kolazei kai eemm...to opoiondipote!! ^_^

Erisadesu είπε...

ώπα Μυρτώ τι έκπληξη ήταν αυτή;
Χαίρομαι πολύ για το σχόλιο σου
όντως κολάζουν τα μαλακισμένα.