Ακόμη μία πρωτιά

by 22:43 2 Φώναξαν
Τώρα θα σας μιλήσω για την πρώτη φορά που έγραψα ένα επικό ποστ.

Το έγραψα σήμερα και μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:


για όσους δεν ξέρουν το δεύτερο μου blog.

God I am such a looser σε λίγο θα αρχίσω και δικό μου κανάλι στο You tube.

A ναι και ιδού ο νέος μου έρωτας :


Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

2 Φώναξαν:

Σιροπιαστό Μπρόκολο είπε...

me provlimatizei ligo auto to agori mporo na po...nomizo ftaiei auto to olo uposxesis vlema..ti na po... kalo savvatokiriakoo

Erisadesu είπε...

Εγώ το αγαπάω αυτό το αγόρι κρίμα που είναι μικρότερος μου και δεν μπορώ να τον παντρευτώ. θα τον έχω μονο για σεξ...

αν ήταν καλό το σαβ/κο δεν θα ήμουν μέσα :P:P