Ας γράψω κάτι...

by 19:00 9 Φώναξαν
Ας γράψω κάτι μπας και το βγάλω απο το σύστημα μου.... Σύντομα κλείνω ένα χρόνο δουλειάς. Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτή ήταν μια δύσκολη χρονιά για όλους μας. Για μερικούς απο εμάς τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα από ότι για άλλους.

Πραγματικά θα ήθελα να είμαι πιο αισιόδοξη, αλλά πως μπορείς να είσαι αισιόδοξος σε ένα καράβι που βουλιάζει με τόσο αργούς ρυθμούς. Η κατάσταση στην Ελλάδα είναι σαν την ουρά στο ΙΚΑ. Είμαστε σε μια συνεχή αναμονή...Περιμένουμε να βελτιωθούν τα πράγματα ή να χειροτερέψουν. 

Πλέον έχουμε χάσει όμως την υπομονή μας καθώς τα πράγματα δεν αλλάζουν προς το καλύτερο. Προσωπικά ελπίζω να μηδενιστούμε και να αρχίσουμε απο την αρχή. Πάντα ένα reset μας δίνει περισσότερη ελπίδα....και αυτός ο καύσωνας δεν βοηθάει την κατάσταση.

Αυτό το καλοκαίρι είναι σαν τραγούδι της Lana Del Rey, όμορφο αλλά συνάμα βαρετό και δεν λέει ποτέ να τελειώσει....Σαν να ζούμε σε βίντεο κλιπ μιας τραγουδίστριας που βαριέται...και εγώ βαριέμαι, βαριέμαι να δουλέψω, να καθαρίσω το σπίτι, να κάνω μπάνιο, να ζήσω, να αναπνεύσω....

Ένας αέναος κύκλος αποσύνθεσης....θα μπορούσα να ακούω αμέτρητα τραγούδια υποκριτικής μιζέριας...προσπαθώ να βρω μια διέξοδο και να  προχωρήσω σαν άνθρωπος, άτομο σαν εργαζόμενος...Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει διέξοδο. Η εποχή που ζούμε δεν είναι σαν αυτές που μεγαλώσαμε και βρισκόμαστε έξω απο τα νερά μας...

Αυτό ήταν το παραλήρημα μου....μακάρι να είχα λεφτά και ένα διαβατήριο και να έφευγα σε κόσμους μαγικούς όπου θα κατάφερνα να βοηθήσω εμένα και όσους γύρω μου έχουν προβλήματα.

Ας είμαστε ρεαλιστές (όπως θα έλεγε και ο Λόγκεν, και αν είχες να πεις κάτι για τον Λόγκεν αυτό θα ήταν πως ήταν ρεαλιστής)...αρκετά τεντώθηκα και ξέφυγα από την ουρά στο  ας γυρίσω πίσω στην συνεχή αναμονή. Που θα πάει κάποια στιγμή θα έρθει και η δική μου σειρά.


Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία

9 Φώναξαν:

Jade είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=GnXFJOXvL_A

...
για ένα messy brain,
για ένα messy blog
^^

cheers
:)

Erisadesu είπε...

omg σε αγάπησα τώρα

Jade είπε...

Ψέφτρα! :Ρ

Erisadesu είπε...

όχι αλήθεια λέω.

Jade είπε...

Και εγώ αγάπησα την εικόνα του Dizzy που έχεις βάλει μεσ' στον χαμό των όλων εκεί στα δεξιά. xD

Erisadesu είπε...

το dizzy είναι το σπίτι μας γι αυτό. Αν και δεν ακούω τέτοια μουσική έχω την Dannossiel απο το άλλο το blog να με σέρνει εκεί πέρα όποτε βγαίνουμε έξω twitter έχεις;

Jade είπε...

Ωωω! Πες το έτσι xD
Εγώ ακούω, αλλά όταν είμαμε λεφτά για Dizzy ήταν πιο βαρύ το κλίμα απ' ό,τι είναι τώρα και δεν το πήγαινα τόσο.. :P

Τwitter δεν έχεις.. :(
Ούτε fb. Έχεις skype μόνο. :)

(btw, είσαι ο πρώτος άνθρωπος που με ρωτάει αν έχω twitter, ο κόσμος συνήθως μιλάει για fb πρώτα.. xD)

Καληνύχτα!

Erisadesu είπε...

το facebook είναι για τους Noobs δεν με ενδιαφέρει, έχω αλλά δεν.
το Skype Δεν του δουλεύω πολύ μου τη σπάει που έχουν όλοι πλέον.

Jade είπε...

Χαχα!
Για noobs λέει! xD

Το skype δηλαδή πριν ήταν καλό, αλλά τώρα άλλαξε επείδη το χρησιμοποιούν όλοι? :P
Όταν κάτι είναι καλό, καλώς ή κακώς σιγά σιγά το μαθαίνουν και το δουλεύουν όλοι.. Δεν μπορείς να το αποφύγεις αυτό θαρρώ. Η μπορείς?
Και το Twitter? Δεν θα το δουλεύεις ούτε αυτό όταν το μάθουν μερικοί (πολλοί) ακόμα?.. :P