Το Soundtrack μίας φιλίας

by 20:45 0 Φώναξαν
Άραγε πόσοι είναι αρκετά τυχεροί, να έχουν ένα τραγούδι να τραγουδάν κάθε φορά που έρχεται ένα φίλος από μακριά; Την Μαρία την γνώρισα σ'ένα τόπο ξένο όταν ήμουν 17 χρονών.

Δεν περίμενα 17 χρόνια αργότερα να είμαι ακόμη δεμένη μαζί της. Εγώ και το Μαγγούσι περάσαμε πολλά και η φιλία μας δοκιμάστηκε από βλακείες, καυγάδες, παρεξηγήσεις και αποστάσεις.
Τώρα βρισκόμαστε σπάνια, μια φορά στα 3 χρόνια, και προσπαθούμε να χωρέσουμε χιλιάδες καταστάσεις μέσα σε λίγες ώρες. Κάθε φορά πριν πάω να τη δω τραγουδάω αυτό το υπέροχο τραγούδι που μου χάρισαν οι Asobi Seksu


Αυτό είναι το τραγούδι το Soundtrack της φιλίας μας.  Ένα τραγούδι στα Αγγλικά και Ιαπωνικά από ένα συγκρότημα που ζει στη Δύση και την ενώνει με την Ανατολή. Όπως εγώ με τη Μαρία που ενώνουμε τον Βορά με τον Νότο και αποδεικνύουμε πως το αίμα των προγόνων μας από τον Πόντο και την Κρήτη θα βρίσκει πάντα τρόπους να ενώνεται.

Αύριο τέτοια ώρα λοιπόν θα είμαι με τη Μαρία για να μη προλάβουμε ακόμη μια φορά να πούμε όλα αυτά που θέλουμε και να προσπαθήσουμε να συμπυκνώσουμε στιγμές αιώνιας φιλίας μέσα σε δύο ημέρες. Εκείνη νοικοκυρά σε απόγνωση τώρα εγώ γυναίκα στα πρόθυρα νευρικής κρίσεως. Αλλά μαζί αιώνιες φοιτήτριες στην Κρήτη.

Μια μέρα να θυμηθώ να γράψω για όλες τις Μαρίες της Ζωής μου. 

Erisadesu

Developer

Ιερή Δούλη της Θεάς Καφροδίτης, το όνειρό της εινα να γίνει blogger, να ζήσει στην Ιαπωνία και να μάθει ορθογραφία